[Non entendes unha palabra? Faille dobre clic | ¿No entiendes alguna palabra? Hazle doble clic | Não entendes alguma palavra? Faz-lhe duplo clique]

14/5/09

Demetrio conoce a Manolo Murillo

 Demetrio
Chega Manolo Murillo de traballar no seu flamante coche e súa muller lle di:
- Manolo! che volveu a pasar! te esqueciche outra vez!
- ...Pero... de que Pepi?
- Hoxe cumprimos 5 anos de casados!
- Pe... pero como me vou a esquecer deso!
- Quero que me leves a cear, a ver un bo espectáculo e a bailar!
- Xustamente tiña pensado eso!
- Esta ben, quero que me leves á Lúa
- Quee! estas tola! eso é un antro!
- Quero que me leves A Lúa, porque quero conocelo!

E foron.
Tan pronto chegaron, o aparca-coches díxolle:
- Boas, como o leva cabaleiro? alegrome de velo de novo!

A súa muller sorprendida lle espeta:
- Que di que se alegra de verte de novo? Estiveche xa aquí?
- Eu! Estas tola? Neste antro? Os aparca-coches o din a todolo mundo, son dese xeito nestes sitios.

Chegan xunto ao porteiro:
- Sr. Murillo... que ledo estou de velo!
- Díxoche Sr. Murillo, enton é que te coñece!
- Ein! ...como non me vai a coñecer! si traballa no edificio onte teño a consulta... de electricista

Xa dentro, os recibe Pablo, o xerente:
- Como está Dr. Murillo! a mellor mesa, como sempre?
- Ese tamén é elecricista no edificio da túa consulta? Manolo!
- Eehh...
- Vouche matar!
- Non muller, ese home me coñece porque foi él o que me vendeu o deportivo co que che agasallei o ano pasado
- Manolo, me estás...

Nese momento aparece a vendedora de tabaco...
- Meu rei! che dou o teu Cohiba?

A estanqueira pusoxe o habano entre os seus peitos:
- Mete a manita meu amor e saca o teu habanito!

Pepi está a piques de matar ao seu marido cando, de repente apagánse as luces. Por fin se sentan e empeza o espectáculo.
Aparece unha muller espectacular que principia unha actuación de striptease, cando se queda só cun tanga se achega á mesa de Manolo e, moi sensualmente pregunta á concurrencia:
- E agora... quen me vai a quitar o tanquita?

Todolos presentes corean:
- Vese, sintese, Manolo cos dentes!
- Se ve, se siente, Manolo con los dientes!

Pepi non aguntou máis. Botoúse a correr e meteúse nun taxi. Manolo seguíuna e tamén entrou no veículo. A muller empezou a pegar nel e a tratar de tiralo pola porta.
- Eres o fillo de puta máis grande que vín!

Pepi quitouse o zapato e, histérica escomezou a pegarlle na cabeza e berrar os tacos máis grandes e gordos que nunca xámais dixera na súa vida.
O taxista deúse a volta e lle dixo:
- Mira que temos levado putas tolas D. Manolo... pero como ésta! Ningunha!

0 comentarios:

Publicar un comentario

Por favor teña en conta as seguintes pautas...

Evite os insultos, palabras groseiras, alusións sexuais, vulgaridades o vulgares simplificacións.
Non sexa gratuitamente ofensivo, e menos aínda, inxurioso.

Os comentarios deben ser pertinentes. Respecte o tema formulado no artigo ou aqueles que xurdan de xeito natural no curso do debate.

En Internet, adóitanse utilizar alcumes no canto do propio nome, pero usurpar o doutro lector é unha práctica inaceptable.

Non escriba en MAIÚSCULAS. Na linguaxe de Internet interprétanse como gritos e dificultan a lectura.

Calquera comentario que non se ateña a estas normas poderá ser borrado e calquera comentarista que as rompa habitualmente poderá ver cortado o seu acceso aos comentarios da páxina de Mondoxíbaro.